Epoq køkken: Vælg et andet køkken!
Hej.
Vi har haft noget af det værste forløb nogensinde i forbindelse med vores køb af et Epoq Køkken fra Gentofte.
Lige fra begyndelsen har der været problemer. Sælgeren har lavet så mange fejl på ordren, at der konstant har været problemer i forbindelse med samling og montering af køkkenet.
Vi har kæmpet for at få gang i tingene, da vi jo ikke har ville vente ugevis på, at Epoq fik rettet op på deres fejl. Desværre så har vi, fra den første dag det hele gik galt med monteringen, ventet i flere uger: 3 uger uden noget køkken pga af sælgerens fejl = intet køkken = ingen madlavning hjemme.
Epog Salg har givet os så mange problemer og frustrationer grundet fejl fra sælgeren i Gentofte. Det har føltes som om, at det bare er vores eget problem, som vi har skulle tage hånd om: Ringe og skrive emails, da vi ikke fik svar fra sælgeren. Han har været langsom til at svare tilbage.
Vi er blevet forkert rådgivet, hvilket har resulteret i forkerte køb. Vi har ikke fået rådgivning på alt vedrørende køkkenet, hvilket har resulteret i forkerte elementer.
Vi har brugt ekstra dage hjemme, fordi vi måtte være hjemme på faste datoer for at modtage nye leveringer af forskellige manglende og nye elementer. Vi har aldrig fået mulighed for, selv at komme med mulige datoer og ikke mindst tidspunkter.
Dårlig service, dårlig og manglende rådgivning ved købet, ubrugelige og ligegyldige svar, dårlig kommunikation mellem Epoq Salg og deres montør / partner, lang ventetid grundet fejl fra Epoq, manglende tilbagebetaling af udlæg for nye varer etc.
Jeg kan fortsætte, men stopper her.
Køb et hvilket som helst køkken, bare IKKE Epoq!
Hilsen
Jacob.
Seneste kommentarer